Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

Και το μουσικό ταξίδι στον χρόνο ξεκινά...

Εγώ ο πρίγκιπας. Ω ναι! Όχι ο μικρός πρίγκιπας, που ταξίδευε από πλανήτη σε πλανήτη. Με αυτόν είμαστε ξαδέρφια μακρινά, με μοναδικό κοινό μας στοιχείο την μοναξιά μας. Εγώ δεν ταξίδεψα. Έμεινα στάσιμος στο βασίλειό μου. Στο βασίλειο της μοναξιάς της ψυχής μου. Συντοφιά μου, τα γκαντεμόνια και τα μιζερόνια. Αόρατα σωματίδια που με περιβάλλουν σε αυθονία, και δυστυχώς τα μεταδίδω σε όποιον λαθεμένα με πλησιάσει. Ζητώ συγγνώμη από όλους όσους με έχουν αγγίξει, γιατί να ξέρουν ότι τα δεινά που συνέβησαν στη ζωή τους, ήταν δική μου ευθύνη. Δεν το ήθελα ποτέ βέβαια. Έλεγα μήπως κάποτε τελειώσει αυτή η υποχθόνια κατάσταση εκ της οποίας διέπομαι, αλλά μάταια. Θα μείνω Loner at loosends, για το καλό της ανθρωπότητας. Ας βάλω ένα ποτάκι ακόμα και ας συνεχίσω... (Αυτό είναι πρόλογος μεν, αλλά δεν θα ήθελα σχόλια σε αυτό. Μόνο στο κυρίως θέμα μας!)

Και κάπως έτσι, φίλε αναγνώστη, θα σε βάλω στο σπίτι μου, στην καρδιά μου, στις σκέψεις μου. Κάθε Παρασκευή, θα σου φτιάχνω ένα μικρό μουσικό προγραμματάκι για να σου κάνει παρέα το Σαββατοκύριακο. Δεν θα είναι για στροφές, δεν θα είναι για τραπέζια. Θα είναι απλά λόγια που μερικές φορές, ενδέχεται να σε συγκινήσουν.

Μόνο έτσι θα με καταλάβεις. Στα λόγια δε τα πάω καλά, άρα θα αφήσω άλλους να μιλήσουν για μένα. Και πού ξέρεις. Ίσως να έχουμε βρεθεί στις ίδιες καταστάσεις, και κάποιο τραγούδι να το έχουμε συνδιάσει με αυτές.

Κάθε βδομάδα (είναι πολύωρο για να φτιάχνω κάθε μέρα), και μια νέα χρονιά. Νέα τραγούδια, νέες θλίψεις, νέες σκέψεις, νέες ανάγκες για ένα ξέσπασμα. Όλα τα τραγουδάκια είναι μισά, για να χωρέσω όσο περισσότερα γίνεται. Και στο τέλος κάθε εκπομπούλας, θα είναι και το τραγούδι της ημέρας μου. Ίσως και της δικιάς σου. Αβέβαιο.

Αν δεν γουστάρεις, απλά κλείστο. Είναι τόσο απλό...

Σε ευχαριστώ.

14 σχόλια:

  1. το μονο που μπορω ειναι να σου δωσω συνχαριτηρια, και ενα μεγαλο μπραβο γι αυτο που εκανες.μπορει πολλα απο αυτα τα τραγουδια να τα ακουσα για πρωτη φορα αλλα αυτο δεν εχει καμμια σημασια.και να εισαι σιγουρος πως καθε παρασκευη βραδυ θα δινουμε ραντευου στο δικο σου blog και θα περιμενουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Φωτεινή για τα καλά σου λόγια και το κουράγιο που παίρνω για να συνεχίσω.
    Τα συγχαρητήρια βέβαια αξίζουν στους εκάστοτε παράγοντες που δημιούργησαν αυτά τα τραγούδια και στους ερμηνευτές που τα εμψύχωσαν.
    Ελπίζω και την άλλη βδομάδα να έχω λύσει και το πρόβλημα συγχρονισμού που προέκυψε κατά την συμπίεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην ξεχνάς ότι τα γκαντεμόνια και τα μιζερόνια δεν είναι τίποτε άλλο παρά γεωμετρικά σημεία στον χωροχρόνο που εσύ ορίζεις της συντεταγμένες στις οποίες ανήκουν. Είσαι σίγουρος ότι τα σωματίδια αυτά δεν μπορούν να διαιρεθούν σε άλλα πιο στοιχειώδη? Σε σωματίδια-ύλης και αντιύλης? Σε σωματίδια-φορείς δυνάμεων?
    Συγγνώμη αλλά δεν διαβάζω μέσα στις παρενθέσεις!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα φιλε μου. Αργησα να ερθω αλλα εδω ειμαι.Ακουσα λιγο την δουλεια σου αλλα τωρα που θα παω στο μαγαζι θα την ακουσω ξανα για να εχω παρεα την ομορφη μουσικη σου. Εσυ ξερεις ποσο πολυ ταιριαζουν τα μουσικα μας γουστα. Καλη σου μερα. Παω για δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα κι, απο μενα.αυτα τα τραγουδια ειχα να τα ακουσω απο τα νεανικα μου χρονια σ, ευχαριστω που μου τα θυμησες.εδω θα ειμαι και γω μαζι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καβαλα στο ασπρο αλογο, ταξιδι στο χρονο κανω με την μουσικη σου. Νασαι καλα loner-at-loosends

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα σε όλους.
    @Apostolis: ...... :P

    @alterego: Χαίρομαι που σου κάνω παρέα εμμέσως! Όσο για το άσπρο άτι, μου δημιουργεί έμπνευση. Και που να δεις τι γίνεται αν πίνω το αγαπημένο μου Vat ή αν έχω εισάγει απσεντάκι!

    @Θανάσης: Μην ευχαριστείς. Η ευχαρίστηση είναι όλη δική μου. Οι παλιοί να θυμούνται, οι νέοι να μαθαίνουν. Και όλοι μαζί να δέχονται ή να σνομπάρουν.

    Καλά να περνάμε. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ ωραια τραγουδια.εχω κολλημα με την μουσικη. οποτε θα ειμαι φανατικη ακροατρια σου. καλο σαββατοκυριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ και καλώς ήρθες Έφη.
    Να σας αναφέρω, ότι ετοίμασα τη μουσική για το 1968. Το πρόβλημα είναι ότι βγήκε 2 ώρες!!! Βραβείο σε όποιον αντέξει.
    Επίσης, κατόπιν προτροπής του αδερφικού φίλου μου Αποστόλη, θα πράξω αναλόγως και για ξένη μουσική. Κυριώς γύρω από την rock. Αποστόλη, λες να ξαναγεννήσω το μαγαζί μέσα στο blog?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμένα πάντως θα με έχεις πελάτη! Χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φίλε Loner.. την επόμενη Παρασκευή δεν θα είμαι εδώ για να ακούσω τις μουσικές επιλογές σου αλλά μάλλον το υλικό της μεθεπόμενης θα το ακούσω πριν από τους άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητηρια... καταφερες να με ψυχοπλακωσεις.

    din

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα Loner ,

    Η μουσική είναι σημαντικό κομμάτι της ζωής μας , το να ασχολήσε με αυτή και τη μεταδίδεις μόνο θετικό αντίκτυπο θα έχει !

    Να ΄σαι καλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @dsquared: Ο κόσμος μας, ως γνωστόν δεν είναι αγγελικά πλασμένος. Προτιμώ θλιμμένα μυνήματα, παρά σαχλίτσες που διατηρούν μία ψευδαίσθηση χαράς σε σχήμα φούσκας. :)

    @So far away.....: Το κακό είναι ότι από την πολύ ενασχόληση, έχω καεί! Η μετάδοση του εσωτερικού κόσμου μου, μέσω της μουσικής, απλά με ξελαφρώνει. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή