Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Και η απάντησή μου...

Αυτή είναι η προσωρινή απάντησή μου, σχετικά με το προηγούμενο θέμα. Σύντομα θα ακολουθήσει και το δικό μου τραγούδι, καυστικό όπως πάντα και άνευ λογοκρισίας!

Αξίζει να ενημερώσω ότι σε επαφή που είχα με τους Α και Β, ο Α στάθηκε μόνο στο γεγονός της "απόλυσης" του drummer, λέγοντας μου "και σένα τι σε νοιάζει;"!!!! Για μένα δεν ανέφερε τίποτα. Με τον Β μιλήσαμε απλά τηλεφωνικά και του είπα ότι δεν θα τον βρίσω, απλά τα σχόλια στο blog μου είναι όλα δικά τους. Μου είπε χαρακτηριστικά ότι για να μου λές κάτι τέτοιο έχεις πρόβλημα με μένα και με τον Α, αλλά δεν καταλαβαίνω τι;

Το δεδομένο είναι ότι το πρόβλημα είναι με τους Α και Β. Τα άλλα παιδιά δεν τα ξέρω καν και δεν μου κάνανε και τίποτα.

Σε αυτό το σημείο φίλε ανγνώστη, θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για την συμμετοχή σου στην προηγούμενη ανάρτηση, καθώς και για το κουράγιο που μου έδωσες να συνεχίσω το τιποτένιο έργο μου.

Σας βάζω και αυτό το τραγουδάκι λοιπόν, που είναι λέξη προς λέξη, η απάντηση μου. Ακόμα και η λέξη "μπόι"! Ε, 1,92 είμαι και γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε!!! Χα χα χα!


7 σχόλια:

  1. Την καλησπέρα μου. Εμείς αρχικά σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας το θέμα και που μας άκουσες. Πολύ ψύχραιμο σε βρήσκω και αυτό είναι καλό. Γιατί δεν είναι ανάγκη να ερχόμαστε στο ίδιο επίπεδο με άτομα που δεν αξίζουν. Ειδικά εκεί που σου λέει δεν καταλαβαίνει το λογο.... εγώ θα είχα βγάλει νύχια... Πάλι καλά που δεν είχαμε θύματα. Γιατί είπαμε: επίπεδο. Εκεί μόνο που θέλω να σταθώ στην ανάρτηση σου και να σε ρωτήσω είναι....
    Τιποτένιο έργο? Αυτό θεωρείς? Γιατί αν ήταν τιποτένιο το έργο σου δεν θα γινόταν θέμα. Μην το λες τιποτένιο γιατί το υποβιβάζεις και δε νομίζω ότι χρειάζεται. Για να επιμένεις και να πονάς, μάλλον είναι κάτι περισσότερο από τιποτένιο. Οπότε.... βάλτο στο επίπεδο που του αξίζει!
    Πολλά είπα. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τιποτένιο είναι το έργο που στηρίζεται στην δουλειά άλλων. Αυτό που έχεις κουραστεί για να δημιουργήσεις είναι τόσο σημαντικό όσο εσυ. Κρίνε από το τι πιστεύουν οι φίλοι σου για σένα να δεις πόσο τιποτένιο είναι. Πόσο σημαντικό η ασήμαντο, μικρό η μεγάλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α! Ξέχασα. Κρίνε όχι μόνο από το τι πιστεύουν οι φίλοι σου, αλλά κ από το πως σε πολεμούν οι εχθροί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Boubou.
    Καλή μου ύπαρξη, το έργο μου θα είναι τιποτένιο, υποχθόνιο και παρακμιακό για τον εξής λόγο.
    Δεν είμαι Φοίβος ή Καρβέλας, να γράφω γεμάτα νοήματα για τεράστια μυαλά!
    Δεν έχω μάνατζερ μια 50άρα πούστρα (που θαρρεί ότι έχει και χιούμορ) να την πηδάω για να γίνω διάσημος.
    Στο φινάλε έχω χεσμένη και την δημοσιότητα, αλλά εφόσον οι στίχοι μου μπορεί να εκφράζουν έστω λίγα άτομα, θέλω να μπορούν να τους ακούνε.
    Δεν είμαι ψευτοκουλτούρα και σέβομαι τον ακροατή. Μπορεί η Ευσταθία να το παίζει αντίδραση και κουλτούρα (να χέσω δηλαδή), και να λέει και καλά περί ζαμπόν άνευ λιπαρών και του κόλου ειδύλλια. Κράτα τα για την παρέα δικιά μου!
    Ή μήπως πρέπει και εγώ να εκφραστώ με ότι δε λέω δημοσίως και το κρατώ για την ζωή μου; Δεν υπάρχει πιο εύκολο πράγμα από το να γράψω μαλακίες σαν ειδύλια του κόλου. Π.χ.
    Ανοργασμικιά σαβούρα, δώσε επίπεδο του κόλου,
    τι κι αν είσαι πατσαβούρα, ένας μύκητας του κόλπου;
    Τα στιχάκια σου που γράφεις, του εντέρου μου σπασμοί,
    μήπως πρέπει να σε χέσω για να κάνω μιαν αρχή;;;

    Όπως καταλαβαίνεις γουστάρω στην παρέα να πω χαριτωμένα τραγουδάκια! Αλλά θα ντρεπόμουν να τα κονόμαγα από αυτά και να έχω και το θράσος να το παίξω άνετος κουλτουριάρης και να κάνω και διασκευές σε ιερά κομμάτια όπως "Η ταμπακιέρα".

    @Apostolis
    Αδερφέ μου και μελλοντικέ κουμπάρε (Lol), ισχύει ότι και από πάνω για σένα.
    Αξίζει να σημειώσω επειδή είμαι δίκαιος, ότι ο Β (της προηγούμενης ανάρτησης) είναι πολύ καλός μουσικός και συνθέτης. Το γαμώτο μου είναι η αλλαγή των πραγματικών στοιχείων. Ότι δηλαδή μπορεί ότι ήξερα να ήταν απλά μια ψαευδαίσθηση.
    Βέβαια, όπως και να έχει πάλι μαλάκας αισθάνομαι. Ότι και να ήταν ιδέα μου πιωμένη, ποτέ μπορεί να μην συνέβη και ακόμα να ζω κάποιο όνειρο σε μια δική μου διάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφού τα γράφω τόσο ακαταλαβίστικα ώστε οι φίλοι σου να βγάζουν νύχια κ εσυ να μου μαθαίνεις την Α Β, δεξου και αυτό το σχολιάκι που έτσι κι αλλιώς δε θα καταλάβεις. Γιατί μετά από την απάντησή σου αισθάνομαι την ανάγκη να σου ξανά γράψω τα ίδια χωρίς να αλλάξω τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ να πω τώρα κάτι ή θα τα ακούσω.... χαχαχα

    Η αλήθεια είναι ότι η απάντηση σου (σύντομη όπως πάντα χαχα) κολλάει στη δική μου. Αλλά δεν κατάλαβα που κολλάει στον Αποστόλη. Μα σου λέει αυτό ακριβώς που εννοεί ο ποιητής.

    Κρίνε από το τι πιστεύουν οι φίλοι σου για σένα να δεις πόσο τιποτένιο είναι. Πόσο σημαντικό η ασήμαντο, μικρό η μεγάλο.

    Και επειδή οι φίλοι σου πιστεύουν ότι αυτό που κάνεις είναι μεγάλο, γιατί είναι από σένα, και την ψυχή σου, δεν μπορεί να είναι τιποτένιο. Τους άλλους έχε τους χεσμένους....

    Και άντε Αποστόλη, σήμερα δεν έχει ούτε νύχια, ούτε πουλερικά και μαλακίες

    φιλιάαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Α!!!! Και το θέμα δεν είναι τι γράφουν οι άλλοι και τα παίρνουν, και μετά εμείς οι υπόλοιποι κλαίμε από τα γέλια. Γιατί μόνο γελοία μπορούν να χαρακτηριστούν τέτοια τραγούδια. Και φαντάζομαι ότι δεν απευθύνεσαι σε τέτοιο κοινό που φωνάζει ΟΥΑΟΥ όταν τα ακούει. Τότε και μόνο τότε θα ήταν τιποτένια τα τραγούδια σου, η δημιουργία σου. Όταν όμως όπως είπα και πριν βγαίνει από μέσα σου είτε από θυμό, είτε από πάθος, είτε από μίσος είτε από ότι να ναι που είναι αληθινό δικό σου συναίσθημα. Και όποιο συναίσθημα είναι δικό μας και αληθινό δεν μπορεί να είναι τιποτένιο.
    Αυτά, νομίζω ότι σήμερα πρωι πρωί ρέστα έδωσα χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή